

קורס שיווק דיגיטלי Digital Marketing
המסלול השלם להכשרת אנשי שיווק דיגיטלי עם התמחות בשיווק סטרטאפים ויזמות דיגיטלית

למידה היברידית

שתי תעודות יוקרתיות של אוניברסיטת בר-אילן לבוגרים, בודקת תוכנה ידני ואוטומטי

מרצים בכירים מהתעשייה

סדנאות וליווי אישי לבניית אסטרטגיית קריירה

הקורס היחיד בשוק הכולל התמחות בשיווק סטרטאפים, כלי AI ויזמות דיגיטלית

כל השיעורים מוקלטים
תעודות הסמכה
בוגרי הקורס יוכלו לגשת לבחינת ההסמכה של Google Ads בשיווק דיגיטלי ויקבלו 4 תעודות יוקרתיות מטעם אוניברסיטת בר-אילן.
תקציר הקורס
שיווק דיגיטלי הוא חלק בלתי נפרד מעולם ההייטק. היום כל ארגון או יזם חייב להכיר את הזירות הדיגיטליות השונות, וללמוד כיצד לפעול בהן כדי לקדם את עצמו ואת הארגון שלו. היכולת לשווק עסקים בארץ ובעולם היא חובה למי שמעוניין לפתח מיזם חדש ומהווה קרש קפיצה ראשוני לעבודה בהייטק. היכרות עם עולם התוכן של השיווק הדיגיטלי בצורה מעמיקה הכרחית היום לעובדים בתחומי השיווק והפרסום, מנהלי שיווק, מנהלי מכירות, מנכ"לים ויזמים.
הסמכות בינלאומיות
הכנה לבחינות הסמכה של החברות הבינלאומיות:
שכר לבוגרים
8,000 - 12,000
מעל 5 שנים
16,000 - 20,000
לאחר 3 שנים
12,000 - 15,000
טבלאות שכר
נתוני שכר ממוצע לבוגרים ושכר לעובדים בתחום
* על פי נתוני SQLINK
ד"ר משה יונתני
מר יאיר קורן
יעוץ מקצועי
אפשרי
לימודים מרחוק
ב' 21:30-17:30
ה' 21:30-17:30
מועדי השיעורים
4.8.25
פתיחת הקורס
כ-6 חודשים
משך הקורס
200
שעות אקדמיות
חשוב לדעת
ארגונים שמאמינים בנו
לאן לשלוח לך סילבוס?
הודעת שגיאה תופיע כאן
מלאו טלפון או דואר אלקטרוני והסילבוס יגיע אליכם
בהשארת פרטיי באתר הריני מאשר/ת ומסכים /מה


מר ערן שחם:
מר ערן שחם, מייסד ומנהל ביה"ס להייטק וסייבר של אוניברסיטת בר-אילן, בעל עשרות שנות ניסיון בתחום הדרכות תקשורת וסייבר, בארץ ובעולם. ערן הקים וניהל את מרכז "מלמ-תים הדרכה", ובהמשך הקים וניהל גם את היחידה ללימודי המשך וחוץ בטכניון במשך שמונה שנים.
במהלך הקריירה, ערן הכשיר למעלה מ - 20,000 אינטגרטורים ולקוחות בארץ ובחו"ל.
“כשאני נזכר בכל התלמידים שלי שהפכו לעובדי חברות הייטק וסייבר, שמרוויחים יותר ואוהבים את מה שהם עושים – אני יודע שעשיתי את שלי”
מוזמנים להצטרף אלינו לקמפוס היפה באזור המרכז, ברמת גן.
המסלול שלנו


לפרטים נוספים מלאו את הטופס
הודעת שגיאה תופיע כאן
למי מיועד הקורס?
אנשי שיווק ובעלי עסקים, הרוצים להתמקצע בתחום

המחפשים שינוי תעסוקתי, אפשרויות קריירה והכנסות נוספות

בעלי עסקים שרוצים לקדם את העסק שלהם

חיילים משוחררים הרוצים להכיר את התחום ולעסוק בו

סגל הקורס
ד"ר משה יונתני
ראש התוכנית
חבר סגל במרכז האקדמי "רופין". מרצה מן החוץ בפקולטה לניהול, "אוניברסיטת תל אביב". מרצה מן החוץ בבית הספר ליזמות ב"בין-תחומי הרצליה".
מנהל סוכנות לשיווק דיגיטלי המקדמת לקוחות רבים בארץ ובעולם, כולל מפעלים, תעשייה והייטק. יזם דיגיטלי, הקים ומנהל מספר נכסים דיגיטליים שונים.
מחקרו התמקד בשווקים דיגיטליים ובהשלכות העסקיות של טכנולוגיות מידע ותקשורת.
בעל ות ק של יותר מעשור בשיווק דיגיטלי. בעל ניסיון רב בהרצאות בשיווק דיגיטלי.

מר יאיר קורן
ראש התוכנית
יאיר קורן, יזם, מומחה ומרצה לשיווק דיגיטלי, בעלים של סוכנות לשיווק דיגיטלי, מרצה במגוון מוסדות אקדמיים וחוץ אקדמיים, ובעלים של מספר נכסים דיגיטליים שונים.בעבר מנהל השיווק הדיגיטלי של בוש וסימנס ישראל ושותף בסטארטאפ, אוהב במיוחד שיווק במנועי חיפוש.

מר רוני אפלבוים
מרצה מוביל בתחום כתיבה שיווקית וקופירייטינג.
מומחה לכתיבה שיווקית, קופיריי טר, בוגר משרדי פרסום רבים וטובים וממקימי מסלול הקופי ב'בצפר'. בעל תואר שני בפילוסופיה מ"אוניברסיטת ת"א".
מרצה בחוג לתקשורת של "מכללת עמק יזרעאל" ו"מכללת קריית אונו".

גב' יעל בן מיור
מרצה מובילה בתחום חווית משתמש UX.
מומחית לעיצוב חווית משתמש .(UI/UX)
מעצבת ממשקים, אתרים ואפליקציות.
מומחית למיתוג וסטארטאפיסטית.

מר לירן וויס
מרצה מוביל בתחום פלטפורמות מסחר אלקטרוני.
בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים עם התמחות במימון ומערכות מידע.
בע ל 15 שנות ניסיון כמנהל פרויקטים בחברות בינלאומיות וניסיון רב בפיננסים.

מר יובל כץ
מרצה בכיר תחום יזמות דיגיטלית.
בעל 20 שנות ניסיון כיזם דיגיטלי.
בעלים של חברה גדולה לבניית אתרים.
בעלים של תשעה אתרי הכרויות בינלאומיים.

גב' מיטל לויטה
מרצה מובילה בתחום רשתות חברתיות.
יזמת ומומחית אינסטגרם ורשתות חברתיות.
ניסיון רב בשיווק ברשתות חברתיות, כולל בניית מותגים, סטרטאפים ואיקומרס.

גב' אליענה אדלר
מרצה מובילה בתחום PPC.
ניסיון רב בשיווק חברות הייטק ובתקציבים גבוהים.
מנהלת קמפיינים בחברת monday.com.
ניהלה קמפיינים בחברת Lightricks.

מר נעם שחם
מרצה בכיר בתחום שיווק סטרטאפים.
10 שנות ניסיון כמנהל קמפיינים בשווקים בינלאומיים ובשוק המקומי.
בעל ניסיון רב בפלטפורמות טכנולוגיות, החל משלב התכנון האסטרטגי ועד ביצוע ואופטימיזציה. אנליסט לשיפור ביצועים ומכירות באתרים (CRO) ובאפליקציות ומומחה GA בעל ניסיון על GA4.

בוגרים ממליצים
אדל ברכה
:
תודה רבה על הליווי, הדאגה והתכנים המושקעים של הקורס. קיבלתי הרבה מעבר לציפיות, והכל היה מאורגן היטב. הצוות שלכם מדהים, והשאיר בי חותם. אני שמחה שבחרתי בקורס ומאחלת הצלחה רבה לך ולבית הספר. אין ספק שמי שיבחר בכם יהיה מרוצה.
רפי זריפי
:
ערן וכל הצוות,
תודה רבה לכם!!!
שמח שהחלטתי ללמוד אצלכם... את ההשקעות הטובות שעשיתי בחיי ,חושב כבר על הקורס הבא
עדי שטיינברג BI26
אריאל עוז קורס CND48
בן כאהן CND49
מגד אבו שאב CND49
ארבעה סטודנטים
ולדימיר ליטיצבסקי קורס CND48
עוד על הקורס
תחום השיווק הדיגיטלי מתפתח באופן יומיומי, בדיוק כמו התחומים הטכנולוגיים בהייטק, וטומן בתוכו סיפוק רב בתהליך שיפור התוצאות העסקיות של ארגונים. מסיימי התוכנית יוכלו לגשת לבחינה הבינלאומית של Google Ads ויוכלו לצאת לדרך חדשה, מעניינת ומאתגרת בעולם השיווק הדיגיטלי.
הקורס מועבר על ידי מומחי שיווק דיגיטלי מהשורה הראשונה בארץ. התכנים מועברים ומתורגלים על ידי מומחי תוכן עם ניסיון רב בכל אחד מנושאי הקורס.

בוגרי הקורס יוכלו לגשת לבחינת ההסמכה של Google Ads בשיווק דיגיטלי ויקבלו 4 תעודות יוקרתיות מטעם אוניברסיטת בר-אילן:
"מומחה לשיווק דיגיטלי".
"מומחה לשיווק ברשתות חברתיות" .
"מומחה ניהול קמפיינים ממומנים PPC".
"מומחה לקידום אתרים אורגני".

תכנים מקצועיים ומעודכנים, העונים על הצרכים של שוק העבודה כיום. בכל התכנים השונים אנו שמים דגש על שימוש בכלי AI המתקדמים ביותר בשוק.

כל סטודנט ילמד להשתמש בכלי AI כחלק אינטגרלי מכל פעילות שיווקית.

תרגול פרקטי של כל נושא, בנוסף לידע תאורטי נרחב.

כל תחום יילמד תוך הצגת פעילות דיגיטלית אמיתית ועדכנית.

הכרות עם כלים מובילים בתחום השיווק הדיגיטלי.

לרוב חומרי הלימוד יסופקו סרטונים נוספים הממוקדים לחזרה ומיקוד לשוק העבודה.

במהלך השיעורים תנותח הפעילות השיווקית של התלמידים בקורס ויוצעו תהליכי שיפור ביצועים.

ליווי אישי של כל תלמיד להתאמת תוכני הלימוד לצרכים של הארגון שאותו הוא מקדם.

לימוד מעמיק של פרסום B2B, B2C ו B2E (מיתוג מעסיק) בזירה הדיגיטלית.

הצטרפות לקהילת בוגרים ובה עדכונים לאחר סיום הקורס ועזרה בכניסה למקומות עבודה.

לימוד של עקרונות מיתוג עסקי בעולם השיווק הדיגיטלי, משלב האסטרטגיה ועד הביצוע בפועל.

מעבר על ""CASE STUDY מפורטים בשיווק דיגיטלי ממגוון עולמות שונים, סטארטאפים קטנים וגדולים, מיזמים דיגיטליים מגוונים ועסקים בינוניים וקטנים.

לנוחיות הסטודנטים, הרצאות מוקלטות של שיעורי הקורס, המאפשרות חזרה על חומר הלימוד, גם לאחר ההרצאה.

הקורס מועבר על ידי מומחי שיווק דיגיטלי מהשורה הראשונה בארץ. התכנים מועברים ומתורגלים על ידי מומחי תוכן עם ניסיון רב בכל אחד מנושאי הקורס.

בוגרי הקורס יוכלו לגשת לבחינת ההסמכה של Google Ads בשיווק דיגיטלי ויקבלו 4 תעודות יוקרתיות מטעם אוניברסיטת בר-אילן:
"מומחה לשיווק דיגיטלי".
"מומחה לשיווק ברשתות חברתיות" .
"מומחה ניהול קמפיינים ממומנים PPC".
"מומחה לקידום אתרים אורגני".

תכנים מקצועיים ומעודכנים, העונים על הצרכים של שוק העבודה כיום. בכל התכנים השונים אנו שמים דגש על שימוש בכלי AI המתקדמים ביותר בשוק.

כל סטודנט ילמד להשתמש בכלי AI כחלק אינטגרלי מכל פעילות שיווקית.

תרגול פרקטי של כל נושא, בנוסף לידע תאורטי נרחב.

כל תחום יילמד תוך הצגת פעילות דיגיטלית אמיתית ועדכנית.

הכרות עם כלים מובילים בתחום השיווק הדיגיטלי.

לרוב חומרי הלימוד יסופקו סרטונים נוספים הממוקדים לחזרה ומיקוד לשוק העבודה.

במהלך השיעורים תנותח הפעילות השיווקית של התלמידים בקורס ויוצעו תהליכי שיפור ביצועים.

ליווי אישי של כל תלמיד להתאמת תוכני הלימוד לצרכים של הארגון שאותו הוא מקדם.

לימוד מעמיק של פרסום B2B, B2C ו B2E (מיתוג מעסיק) בזירה הדיגיטלית.

הצטרפות לקהילת בוגרים ובה עדכונים לאחר סיום הקורס ועזרה בכניסה למקומות עבודה.

לימוד של עקרונות מיתוג עסקי בעולם השיווק הדיגיטלי, משלב האסטרטגיה ועד הביצוע בפועל.

מעבר על ""CASE STUDY מפורטים בשיווק דיגיטלי ממגוון עולמות שונים, סטארטאפים קטנים וגדולים, מיזמים דיגיטליים מגוונים ועסקים בינוניים וקטנים.

לנוחיות הסטודנטים, הרצאות מוקלטות של שיעורי הקורס, המאפשרות חזרה על חומר הלימוד, גם לאחר ההרצאה.

יתרונות קורס שיווק דיגיטלי
למה כדאי ללמוד קורס שיווק דיגיטלי בבית הספר להייטק וסייבר באוניברסיטת בר-אילן?
בית הספר להייטק וסייבר מעניק לבוגרים תעודת Certified Digital Marketing Professional מטעם אוניברסיטת בר-אילן.

בית הספר להייטק וסייבר הוא היחיד בארץ המציע לימודי שיווק דיגיטלי עם התמחות בשיווק סטרטאפים ויזמות דיגיטלית.

במהלך לימודי שיווק ופרסום דיגיטלי מתקיימות סדנאות וליווי אישי לבניית אסטרטגיית קריירה.

בית הספר להייטק וסייבר של אוניברסיטת בר-אילן מציג סטנדרט אקדמי גבוה, כיאה למוסד אוניברסיטאי.

בסיום הלימודים תצאו עם:
התוכנית תכין את התלמידים להיות אנשי שיווק דיגיטלי מיומנים, בעלי יכולת הבנה ושימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים. עם סיום התוכנית התלמידים יוכלו:
להשתמש בכלים מובילים בתחום השיווק הדיגיטלי.
להכיר כיצד עולם ה- AI משנה את עולם השיווק.
ללמוד כיצד ניתן להשתמש ב- AI לטובת שיווק חברות ועסקים.
ליישם כללים של כתיבה שיווקית.
להבין תהליכי הקמה של אתר וורדפרס ו-WIX.
לפרסם באופן אורגני וממומן במנועי החיפוש.
לפרסם ברשתות חברתיות.
לפרסם B2B.
להכיר עקרונות מיתוג מעסיק.
לשווק באמצעות תוכן ולהפיץ אותו באמצעות כלים מגוונים.
לבצע אופטימיזציה ואוטומציה שיווקית.
לעסוק בתחום היזמות דיגיטלית ובפלטפורמות למסחר אלקטרוני.
להכיר כלים מתקדמים לשיווק סטרטאפים.
לגשת לבחינת ההסמכה של Google Ads.
אפשרויות תעסוקה
אפשרויות תעסוקה לבוגרי קורס שיווק דיגיטלי
בפני בוגרי קורס שיווק ופרסום דיגיטלי פתוחות שפע של אפשרויות עסוקה הן כיזמים עצמאיים והן כשכירים. בוגרי קורס שיווק דיגיטלי יכולים להשתלב במשרדי פרסום, בסוכנויות דיגיטל, בסטארטאפים, בחברות הייטק, בחברות פיננסיות, בתחום הביוטק, במשרדים ממשלתיים, בחברות ביטוח ובעצם בכל חברה הזקוקה לשירותי פרסום דיגיטליים מתקדמים.
הבוגרים של קורס שיווק דיגיטלי משתלבים בשוק העבודה כמנהלי קמפיינים ממומנים, מנהלי מותגים, מקדמי אתרים, מומחים בתחום הפרסום ברשתות החברתיות, בוני אתרים, מעצבי אתרים, מנהלי נכסים דיגיטליים, משווקים דיגיטליים, מנהלי תוכניות שותפים, מנהלי סחר אלקטרוני ועוד.
ליווי קריירה לבוגרי קורס שיווק דיגיטלי
בית הספר להייטק וסייבר של אוניברסיטת בר-אילן מלווה את הסטודנטים והסטודנטיות לאורך כל הדרך, ועם סיום הלימודים מסייע לבוגרי קורס שיווק דיגיטלי להשתלב בשוק העבודה. בית הספר מעניק שירותי הכוונה מקצועיים ואישיים, כתיבת קורות חיים ובחירת נתיב קריירה. בנוסף, הקורס כולל שירותי הכוונה קבוצתיים במהלך הקורס, מאפשרים לבנות קשרים אסטרטגיים וליצור מיתוג עצמי בלינקדאין.
בנוסף לכך, בית הספר להייטק וסייבר באוניברסיטת בר-אילן מקיים שיתופי פעולה עם חברות מובילות בתחומי ההייטק ומסייע בהשמת בוגרי קורס שיווק ופרסום דיגיטלי.
שאלות נפוצות
האם קורס שיווק ופרסום דיגיטלי הוא היברידי?
הלימודים נערכים בבית הספר להייטק וסייבר, קמפוס אוניברסיטת בר-אילן, רמת גן, חובת נוכחות של 80%. יחד עם זאת, יש אפשרות ללמידה מרחוק, כל המפגשים בכיתה מוקלטים וזמינים לצפייה בכל מקום ובכל שעה.
מה משך לימודי קורס שיווק דיגיטלי?
משך הלימודים: כשישה חודשים (200 שעות אקדמיות פרונטליות).
מה ממוצע השכר של בוגרי לימודי שיווק דיגיטלי?
ממוצע השכר בתחום נע בין 8,000 ₪ כשכר התחלתי לבין 15,000 ₪ לבעלי ניסיון של למעלה מ-6 שנים.
האם ניתן לשלב בין לימודי שיווק דיגיטלי לבין עבודה וקריירה?
בהחלט. הלימודים מתקיימים פעמיים בשבוע בשעות הערב, וניתן לצד הלימודים להמשיך ולעבוד.
האם במהלך לימודי שיווק דיגיטלי יש שיעורי בית ומטלות?
כן, קורס שיווק דיגיטלי כולל שיעורי בית לצורך תרגול וכן פרויקט מסכם.
האם קורס שיווק דיגיטלי מתאים לבני נוער?
הקורס אינו מתאים לבני נוער.
מה ההבדל בין קורס שיווק דיגיטלי לבין תואר בתחום?
קורס שיווק ופרסום דיגיטלי הוא קצר, נפרש על פני 6 חודשים בלבד ומבוסס על צרכי התעשיה ושוק העבודה, בעוד תואר בתחום נפרש על פני 3 שנים. יחד עם זאת, לימודי שיווק דיגיטלי בבית הספר להייטק וסייבר מאפשר לסטודנטים ליהנות מהטוב שבשני העולמות, שכן בוגרי קורס שיווק דיגיטלי לומדים רק 6 חודשים ויוצאים עם תעודה אוניברסיטאית יוקרתית.
האם לימודי שיווק דיגיטלי כוללים הסמכות?
כן, הקורס מכין לקראת מבחן ההסמכה הבינלאומי של Google Ads.
עם איזו תעודה יוצאים בוגרי קורס שיווק ופרסום דיגיטלי לימודים?
לבוגרי קורס שיווק דיגיטלי מוענקת תעודת Certified Digital Marketing Professional
מטעם אוניברסיטת בר-אילן.