הקורס היחיד בשוק הכולל התמחות בשיווק סטרטאפים, כלי AI ויזמות דיגיטלית
סדנאות וליווי אישי לבניית אסטרטגיית קריירה
מרצים בכירים מהתעשייה
שתי תעודות יוקרתיות של אוניברסיטת בר-אילן לבוגרים, בודקת תוכנה ידני ואוטומטי
למידה היברידית
המסלול השלם להכשרת אנשי שיווק דיגיטלי עם התמחות בשיווק סטרטאפים
ויזמות דיגיטלית
קורס שיווק דיגיטלי Digital Marketing
על קורס שיווק דיגיטלי
תחום השיווק הדיגיטלי מתפתח באופן יומיומי, בדיוק כמו התחומים הטכנולוגיים בהייטק, וטומן בתוכו סיפוק רב בתהליך שיפור התוצאות העסקיות של ארגונים. מסיימי התוכנית יוכלו לגשת לבחינה הבינלאומית של
Google Ads ויוכלו לצאת לדרך חדשה, מעניינת ומאתגרת בעולם השיווק הדיגיטלי.
שיווק דיגיטלי הוא חלק בלתי נפרד מעולם ההייטק. היום כל ארגון או יזם חייב להכיר את הזירות הדיגיטליות השונות, וללמוד כיצד לפעול בהן כדי לקדם את עצמו ואת הארגון שלו. היכולת לשווק עסקים בארץ ובעולם היא חובה למי שמעוניין לפתח מיזם חדש ומהווה קרש קפיצה ראשוני לעבודה בהייטק. היכרות עם עולם התוכן של השיווק הדיגיטלי בצורה מעמיקה הכרחית היום לעובדים בתחומי השיווק והפרסום, מנהלי שיווק, מנהלי מכירות, מנכ"לים ויזמים.
12,500 ₪
עלות הקורס כולל מע"מ:
480 ₪
דמי רישום:
200 שעות אקדמיות
אונברסיטת בר אילן
רמת גן
12.12.24
משך הלימודים כ-6 חודשים
בימים שני וחמישי
בין השעות 21:30-17:30
אפשרות ללמידה מרחוק | כל המפגשים בכיתה מוקלטים וזמינים לצפייה בכל שעה ומכל מקום
ד"ר משה יונתני, יאיר קורן, רוני אפלבוים, יעל בן מיור, לירן וויס, נעם שחם, יובל כץ, מיטל לויטה, אליענה אדלר
תעודה: בוגרי הקורס יוכלו לגשת לבחינת ההסמכה של Google Ads בשיווק דיגיטלי ויקבלו 4 תעודות יוקרתיות מטעם אוניברסיטת בר-אילן.
בהדרכת:
יתרונות לימודי שיווק דיגיטלי
הכירו את סגל המרצים בקורס שיווק ופרסום דיגיטלי
ראש התוכנית, ד"ר משה יונתני - חבר סגל במרכז האקדמי "רופין". מרצה מן החוץ בפקולטה לניהול, "אוניברסיטת תל אביב". מרצה מן החוץ בבית הספר ליזמות ב"בין-תחומי הרצליה".
מנהל סוכנות לשיווק דיגיטלי המקדמת לקוחות רבים בארץ ובעולם, כולל מפעלים, תעשייה והייטק. יזם דיגיטלי, הקים ומנהל מספר נכסים דיגיטליים שונים.
מחקרו התמקד בשווקים דיגיטליים ובהשלכות העסקיות של טכנולוגיות מידע ותקשורת.
בעל ותק של יותר מעשור בשיווק דיגיטלי. בעל ניסיון רב בהרצאות בשיווק דיגיטלי.
ערן שחם - מנהל ביה"ס להייטק וסייבר של אוניברסיטת בר-אילן, בעל ניסיון עשיר של למעלה מ-30 שנים כמרצה ומנהל הדרכות בתחום הסייבר ואבטחת המידע. מנהל בית הספר להייטק וסייבר של אוניברסיטת בר-אילן.
מנהל מרכזי הדרכה מורשים של החברות המובילות בעולם בתחום הווירטואליזציה, תקשורת ואבטחת מידע ISC2, Forcepoint, Check Point, EC-Council, VMware, Amazon AWS ומכשיר אינטגרטורים בקורסים המתקדמים.
מכשיר לקוחות ושותפים של Check Point בטכנולוגיות מתקדמות כ- 20 שנה.
יזם, הקים וניהל את קורסי התעודה במחשבים ביחידה ללימודי המשך של "מוסד הטכניון" במשך 8 שנים, בת"א, חיפה וירושלים. הקים וניהל את "מלם-תים הדרכה", מקבוצת "מלם-תים", האחראית להכשרת 4,000 עובדי הקבוצה.
ניהל את קהילת אבטחת המידע במיקרוסופ ישראל.
ראש התוכנית, מר יאיר קורן - מנהל סוכנות לשיווק דיגיטלי המקדמת לקוחות רבים בארץ ובעולם, כולל מפעלים, תעשייה והייטק. יזם דיגיטלי, הקים ומנהל מספר נכסים דיגיטליים שונים. בעל ותק של יותר מעשור בשיווק דיגיטלי. בעל ניסיון רב בהרצאות בשיווק דיגיטלי.
העביר מספר הרצאות על Google Ads בקמפוס של גוגל מטעם גוגל ישראל.
מר רוני אפלבוים - מרצה מוביל בתחום כתיבה שיווקית וקופירייטינג.
מומחה לכתיבה שיווקית, קופירייטר, בוגר משרדי פרסום רבים וטובים וממנהלי מסלול הקופי ב'בצפר'. בעל תואר שני בפילוסופיה מ"אוניברסיטת ת"א".
מרצה בחוג לתקשורת של "מכללת עמק יזרעאל" ו"מכללת קריית אונו".
גב' יעל בן מיור - מרצה מובילה בתחום חווית משתמש UX.
מומחית לעיצוב חווית משתמש .(UI/UX)
מעצבת ממשקים, אתרים ואפליקציות.
מומחית למיתוג וסטארטאפיסטית.
מר לירן וויס - מרצה מוביל בתחום פלטפורמות מסחר אלקטרוני.
בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים עם התמחות במימון ומערכות מידע.
בעל 15 שנות ניסיון כמנהל פרויקטים בחברות בינלאומיות וניסיון רב בפיננסים.
מר נעם שחם - מרצה בכיר בתחום שיווק סטרטאפים.
10 שנות ניסיון כמנהל קמפיינים בשווקים בינלאומיים ובשוק המקומי.
בעל ניסיון רב בפלטפורמות טכנולוגיות, החל משלב התכנון האסטרטגי ועד ביצוע ואופטימיזציה. אנליסט לשיפור ביצועים ומכירות באתרים (CRO) ובאפליקציות ומומחה GA בעל ניסיון על GA4.
מר יובל כץ - מרצה בכיר תחום יזמות דיגיטלית.
בעל 20 שנות ניסיון כיזם דיגיטלי.
בעלים של חברה גדולה לבניית אתרים.
בעלים של תשעה אתרי הכרויות בינלאומיים.
גב' מיטל לויטה - מרצה מובילה בתחום רשתות חברתיות.
יזמת ומומחית אינסטגרם ורשתות חברתיות.
ניסיון רב בשיווק ברשתות חברתיות, כולל בניית מותגים, סטרטאפים ואיקומרס.
גב' אליענה אדלר - מרצה מובילה בתחום PPC.
ניסיון רב בשיווק חברות הייטק ובתקציבים גבוהים.
מנהלת קמפיינים בחברת monday.com.
ניהלה קמפיינים בחברת Lightricks.
בסיום קורס שיווק דיגיטלי תצאו כשאתם יודעים:
התוכנית תכין את התלמידים להיות אנשי שיווק דיגיטלי מיומנים, בעלי יכולת הבנה ושימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים. עם סיום התוכנית התלמידים יוכלו:
-
להשתמש בכלים מובילים בתחום השיווק הדיגיטלי.
-
להכיר כיצד עולם ה- AI משנה את עולם השיווק.
-
ללמוד כיצד ניתן להשתמש ב- AI לטובת שיווק חברות ועסקים.
-
ליישם כללים של כתיבה שיווקית.
-
להבין תהליכי הקמה של אתר וורדפרס ו-WIX.
-
לפרסם באופן אורגני וממומן במנועי החיפוש.
-
לפרסם ברשתות חברתיות.
-
לפרסם B2B.
-
להכיר עקרונות מיתוג מעסיק.
-
לשווק באמצעות תוכן ולהפיץ אותו באמצעות כלים מגוונים.
-
לבצע אופטימיזציה ואוטומציה שיווקית.
-
לעסוק בתחום היזמות דיגיטלית ובפלטפורמות למסחר אלקטרוני.
-
להכיר כלים מתקדמים לשיווק סטרטאפים.
-
לגשת לבחינת ההסמכה של Google Ads.
בעלי עסקים שרוצים לקדם את העסק שלהם
המחפשים שינוי תעסוקתי, אפשרויות קריירה והכנסות נוספות
אנשי שיווק ובעלי עסקים, הרוצים להתמקצע בתחום
נדרשת שליטה בשפה האנגלית
חיילים משוחררים הרוצים להכיר את התחום ולעסוק בו
קהל יעד של קורס שיווק דיגיטלי
בוגרים ממליצים
ערן וכל הצוות,
תודה רבה לכם!!!
שמח שהחלטתי ללמוד אצלכם... את ההשקעות הטובות שעשיתי בחיי ,חושב כבר על הקורס הבא
רפי זריפי
רציתי להגיד תודה רבה על כל הליווי, הדאגה והאכפתיות כלפיי כל אחד ואחת ועל התכנים המושקעים של הקורס. זה לא מובן מאליו לקבל את כל מה שקיבלנו, קיבלנו מעל ומעבר, מעבר לציפיות ותודה באופן כללי על ארגונו של הקורס.
יש לך צוות של מרצים מדהימים כל אחד ואחת מהם הוא עולם, כל אחד ואחת מהם השאיר בי חותם. אני שמחה שבחרתי בקורס שלך ושהייתה לי את הזכות להכיר את האנשים המדהימים שהיו איתי בקורס ולחוות איתם את חווית הלמידה.
אז אסכם את דבריי בתודה אחת גדולה ובהערכה אינסופית ומקווה שניפגש בגדולות.
מאחלת לך ולבית הספר המון בצלחה בהמשך הרך ואין לי ספק כי מי שיבחר בית ספרך יצא מרוצה מעל ומעבר.
אדל ברכה
למה כדאי ללמוד קורס שיווק דיגיטלי בבית הספר להייטק וסייבר באוניברסיטת בר-אילן?
בית הספר להייטק וסייבר מציג סטנדרט אקדמי גבוה, כיאה למוסד אוניברסיטאי.
בית הספר להייטק וסייבר מעניק לבוגרים תעודת Certified Digital Marketing Professional מטעם אוניברסיטת בר-אילן.
בית הספר להייטק וסייבר הוא היחיד בארץ המציע לימודי שיווק דיגיטלי עם התמחות בשיווק סטרטאפים ויזמות דיגיטלית.
במהלך לימודי שיווק ופרסום דיגיטלי מתקיימות סדנאות וליווי אישי לבניית אסטרטגיית קריירה.
אפשרויות תעסוקה לבוגרי קורס שיווק דיגיטלי
בפני בוגרי קורס שיווק ופרסום דיגיטלי פתוחות שפע של אפשרויות עסוקה הן כיזמים עצמאיים והן כשכירים. בוגרי קורס שיווק דיגיטלי יכולים להשתלב במשרדי פרסום, בסוכנויות דיגיטל, בסטארטאפים, בחברות הייטק, בחברות פיננסיות, בתחום הביוטק, במשרדים ממשלתיים, בחברות ביטוח ובעצם בכל חברה הזקוקה לשירותי פרסום דיגיטליים מתקדמים.
הבוגרים של קורס שיווק דיגיטלי משתלבים בשוק העבודה כמנהלי קמפיינים ממומנים, מנהלי מותגים, מקדמי אתרים, מומחים בתחום הפרסום ברשתות החברתיות, בוני אתרים, מעצבי אתרים, מנהלי נכסים דיגיטליים, משווקים דיגיטליים, מנהלי תוכניות שותפים, מנהלי סחר אלקטרוני ועוד.
ליווי קריירה
בית הספר להייטק וסייבר של אוניברסיטת בר-אילן מלווה את הסטודנטים והסטודנטיות לאורך כל הדרך, ועם סיום הלימודים מסייע לבוגרי קורס שיווק דיגיטלי להשתלב בשוק העבודה. בית הספר מעניק שירותי הכוונה מקצועיים ואישיים, כתיבת קורות חיים ובחירת נתיב קריירה. בנוסף, הקורס כולל שירותי הכוונה קבוצתיים במהלך הקורס, מאפשרים לבנות קשרים אסטרטגיים וליצור מיתוג עצמי בלינקדאין.
בנוסף לכך, בית הספר להייטק וסייבר באוניברסיטת בר-אילן מקיים שיתופי פעולה עם חברות מובילות בתחומי ההייטק ומסייע בהשמת בוגרי קורס שיווק ופרסום דיגיטלי.
שאלות ותשובות בנושא קורס שיווק דיגיטלי
מה ממוצע השכר של בוגרי לימודי שיווק דיגיטלי?
ממוצע השכר בתחום נע בין 8,000 ₪ כשכר התחלתי לבין 15,000 ₪ לבעלי ניסיון של למעלה מ-6 שנים.
מה משך לימודי קורס שיווק דיגיטלי?
משך הלימודים: כשישה חודשים (200 שעות אקדמיות פרונטליות).
האם קורס שיווק ופרסום דיגיטלי הוא היברידי?
הלימודים נערכים בבית הספר להייטק וסייבר, קמפוס אוניברסיטת בר-אילן, רמת גן, חובת נוכחות של 80%. יחד עם זאת, יש אפשרות ללמידה מרחוק, כל המפגשים בכיתה מוקלטים וזמינים לצפייה בכל מקום ובכל שעה.
האם ניתן לשלב בין לימודי שיווק דיגיטלי לבין עבודה וקריירה?
בהחלט. הלימודים מתקיימים פעמיים בשבוע בשעות הערב, וניתן לצד הלימודים להמשיך ולעבוד.
עם איזו תעודה יוצאים בוגרי קורס שיווק ופרסום דיגיטלי לימודים?
לבוגרי קורס שיווק דיגיטלי מוענקת תעודת Certified Digital Marketing Professional
מטעם אוניברסיטת בר-אילן.
האם לימודי שיווק דיגיטלי כוללים הסמכות?
כן, הקורס מכין לקראת מבחן ההסמכה הבינלאומי של Google Ads.
מה ההבדל בין קורס שיווק דיגיטלי לבין תואר בתחום?
קורס שיווק ופרסום דיגיטלי הוא קצר, נפרש על פני 6 חודשים בלבד ומבוסס על צרכי התעשיה ושוק העבודה, בעוד תואר בתחום נפרש על פני 3 שנים. יחד עם זאת, לימודי שיווק דיגיטלי בבית הספר להייטק וסייבר מאפשר לסטודנטים ליהנות מהטוב שבשני העולמות, שכן בוגרי קורס שיווק דיגיטלי לומדים רק 6 חודשים ויוצאים עם תעודה אוניברסיטאית יוקרתית.
האם במהלך לימודי שיווק דיגיטלי יש שיעורי בית ומטלות?
כן, קורס שיווק דיגיטלי כולל שיעורי בית לצורך תרגול וכן פרויקט מסכם.
האם קורס שיווק דיגיטלי מתאים לבני נוער?
הקורס אינו מתאים לבני נוער.
רוצים לשמוע עוד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השותפים שלנו
רוצים לשמוע עוד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם